Mallistossa mukana myös kustomoitu moottoripyörä.
Vuonna 1921 perustettu italialainen muotitalo Gucci on usealle tuttu useissa tuotteissa esiintyvästä vihreä punaisen raidan omaavasta logostaan, nahkatuotteistaan sekä hajuvesistään.
Merkki on tehnyt vuosien varrella lukuisia yhteismallistoja eri suunnittelijoiden kanssa eikä tämä vuosi ei ole ollut siihen mikään poikkeus. Kiireisen vuoden omannut brändi on nimittäin julkaissut mallistoja kuluneena talvena, keväänä ja syksynä muun muassa Mercedes-AMG:n, Calvin Kleinin sekä Arc’teryxin kanssa.
Uusin mallisto on vuoden aikaisemmista astetta poikkeava yhteistyö.
13. lokakuuta virallisesti ilmoitettu yhteistuotanto on suunniteltu nimittäin lontoolaisen skeittimerkki Palacen kanssa, jonka mieleenpainuvat laudat sekä käytännölliset skeittivaatteet ovat katukuvassa usein esille pomppaavia elementtejä.
Merkkien mallisto on suunniteltu kaikille sukupuoli-identiteetin omaaville henkilöille, jotka haluavat yhdistää tyylissään katumuotia huippumuodin kanssa.
Guccin luova johtaja Alessandro Michele kertoi Highsnobietylle-medialle uskovansa malliston olevan hetki, kun muoti herää aidosti eloon. Kokoelmaan mahtuu esimerkiksi jalkapallosta inspiraatiota ammentavia paitoja sekä kantaaottavia nahkatakkeja. Vaatteiden lisäksi mallistossa on mukana asusteita sekä tietysti vaatimaton 53 000 00 dollarin arvoinen Palace Gucci Moto Guzzi -moottoripyörä, joka on kustomoitu brändien tyyliin sopivaksi ajoneuvoksi.
Merkkien yhteisessä kokonaisuudessa nähdään taidokkaasti yhdistettynä molempien merkkien estetiikkaa sekä kielimaailmaa, joka näkyy esimerkiksi kiteytettynä hyvin Guccin GG-monogrammin ja Palacen Tri-Ferg -logon yhdistämisenä vaatteissa.
Fyysisiä Vault pop-up kauppoja sijaitsee pelkästään muodin mekoissa eli Pariisissa, Milanosssa ja Tokiossa. Tämän lisäksi pop-uppeja on Osakassa ja Bangkokissa. Malliston tuotteet ovat nähtävissä ja ostettavissa Guccin nettikaupassa.
View this post on Instagram