Rihanna on Diorin uusi kasvo – ikoninen J’adore-hajuvesi saa uuden lähettilään

Rihanna poseeraa kultaisessa asussa. Rihanna on Diorin uusi kasvo.
Rihanna on virallisesti julkistettu Diorin J’adore-hajuveden uudeksi keulakuvaksi, astuen Charlize Theronin tilalle pitkäaikaisena brändin edustajana.
Pierre Mouton for Christian Dior Parfums

Rihanna on Diorin uusi kasvo, ja hän tuo ikonisen J’adore-hajuveden kampanjaan uudenlaista loistoa ja voimaa, jatkaen brändin pitkäaikaista perinnettä vahvojen ja itsenäisten naisten edustajana.

Rihanna on virallisesti nimitetty Diorin J’adore-hajuveden uudeksi kasvoksi, korvaten pitkäaikaisen edustajan Charlize Theronin. 36-vuotias laulaja ja yrittäjä esiteltiin uudessa kampanjassa, joka julkaistiin sunnuntaina 1. syyskuuta. Kampanjan ohjasi arvostettu valokuvaaja Steven Klein, ja se kuvattiin Ranskan kuuluisassa Versailles’n palatsissa.

Kultainen kampanja herättää henkiin Rihannan unelman

Kampanja, joka kantaa teemaa ”Your dreams, make them real” (”Tee unelmistasi totta”), tuo esille Rihannan voimakkaan ja inspiroivan persoonan Diorin perinteikkään J’adore-tuoksun rinnalla. Mainosfilmi on visuaalisesti vaikuttava ja täynnä kultaisia sävyjä, jotka korostavat Rihannan ylivertaista tyyliä ja kuninkaallista olemusta.

Mainosfilmin taustalla soi Rihannan vuoden 2016 hitti Love on the Brain. Filmissä Rihanna nähdään kulkemassa Versailles’n palatsin käytävillä, pukeutuneena säihkyvään kultapukuun. Filmi huipentuu kohtaukseen, jossa Rihanna kävelee korkokengissä veden päällä, katsoen kameraan ja lausuen kampanjan iskulauseen.

Rihannalle yhteistyö Diorin kanssa ei ole uutta, sillä hän aloitti merkin lähettiläänä jo vuonna 2015.

Pierre Mouton for Christian Dior Parfums

Pitkä yhteistyösuhde Diorin kanssa

Rihannan yhteistyö Diorin kanssa ei ole uusi, sillä hän on ollut merkin lähettiläänä jo vuodesta 2015, jolloin hänestä tuli Diorin ensimmäinen musta brändilähettiläs. Uusi kampanja on luonnollinen jatkumo tälle pitkäaikaiselle suhteelle. Rihannan mukaan J’adore on aina merkinnyt hänelle paljon, ja hän kokee kunnian olla osa tämän ikonisen tuoksun tarinaa.

– Tämä tuoksu, jonka olen tuntenut ja rakastanut jo pitkään, merkitsee paljon naisille, Rihanna sanoi lehdistötiedotteessa.

– Se on enemmän kuin pelkkä hajuvesi, se on kumppani ja viitekohta. Olen erityisen kosketettu saadessani liittyä tähän seikkailuun ja tuoda siihen oman maailmani, tarinani, juureni sekä luovuuteni ja naisellisuuteni.

Diorin uusi aikakausi

Rihanna korvaa Charlize Theronin, joka oli J’adore-hajuveden kasvona 20 vuoden ajan. Diorin toimitusjohtaja Véronique Courtois kertoi, että Rihannan valinta oli itsestäänselvyys.

– Rihanna ei ole vain yksi aikamme suurimmista ja voimakkaimmista artisteista, hän on myös monilahjakkuus, menestynyt yrittäjä, omistautunut humanitaarinen toimija, kahden lapsen äiti ja ainutlaatuinen kauneus, Courtois sanoi.

Diorin ikoninen J’adore-hajuvesi tunnetaan sen tasapainoisesta yhdistelmästä kukkaisia ja hedelmäisiä tuoksunuotteja, kuten ylang-ylang, turkkilainen damaskonruusu, jasmiini grandiflorum ja intialainen jasmiini sambac. Uuden kampanjan myötä Dior haluaa vahvistaa J’adore-hajuveden asemaa voimakkaan, vapautuneen ja itsenäisen naisen tunnuksena, mikä resonoi täydellisesti Rihannan henkilökohtaisen tarinan kanssa.

– Rihannan kultainen unelma lupaa olla ainutlaatuinen ja heijastaa tuoksua, joka on läsnä naisten elämässä ja säilyttää säihkeensä, Courtois kiteytti yhteistyön merkityksen.

Rihannan ja Diorin yhteistyö on herättänyt laajaa huomiota, ja tämä kampanja merkitsee uutta kultaista aikakautta sekä Rihannalle että Diorin J’adore-tuoksulle.

Lue myös: Rihanna palaamassa musiikkimaailmaan – uusi albumi ja maailmankiertue vuodelle 2025?