Tuore tapahtuma-alan yritys panostaa ennen kaikkea artistilähtöisyyteen.
Suomalaisen rap-kentän vaikuttajia sosiaalisessa mediassa seuranneet ovat viime aikoina saattaneet törmätä useissa postauksissa kryptiseen #skm-aihetunnisteeseen. Mikäli se on aiheuttanut unettomia öitä, niin ei enää: hashtag on viittaus juuri aloittaneeseen uuteen ohjelmatoimistoon nimeltä Suomen Keikkamyynti.
Erittäin suoraviivaisen nimen takana on joukko musiikkikentän vahvoja osaajia. Firman osakkaita ovat Tino Pirttioja, Ilmari ”ibe” Kärki, Mikael Nummi, Niko ”MELO” Katavainen ja Skorpioni, jonka oma Skorpioni.live jää historiaan.
SKM:n tavoitteena on lähteä rakentamaan entistä artistilähtöisempää keikkamyyntiä sekä auttaa artisteja saavuttamaan täysi potentiaalinsa unohtumattomien kokemusten tarjoajina. Vaikka artistilähtöisyys onkin ykköstavoite, on myös esimerkiksi kestävä kehitys yksi niistä arvoista jotka halutaan pitää mukana aina keikkamatkoista oheistuotteiden myyntipisteille asti.
Ohjelmatoimiston tämänhetkisen artistirosterin muodostavat Madboiali, NCO, Nelma U, SKII6, TheoFuego, Turisti, Sebastian Noto sekä ibe ja MELO. Tulevaisuudessa Suomen Keikkamyynti pyrkii laajentamaan tonttiaan kaikenlaisen musiikin pariin ja kasvamaan sitä kautta isoksi tapahtuma-alan toimijaksi.