Uuden labelin ensimmäinen julkaisu on tulokasartisti PM:n kappale Stepback.
Viikonloppuna kuluttajien käsiin tiputettiin jälleen tuhti annos musiikkia monelta eri suunnalta. Yksi kiinnostavimmista uutuuksista oli itävantaalaisen PM:n debyyttikappale Stepback, joka julkaistiin ainoastaan YouTubessa.
Tulokas edustaa uutta paikallista labelia nimeltä KMK Entertainment, joka on perustettu viime syksynä. Lyhenne muodostuu sanoista ”Kasvanu Monil Kulmil”, mikä edustaa kaikkia levymerkin ympärillä olevia henkilöitä.
PM:n oman nimen merkitystä ei toistaiseksi ole paljastettu, mutta nimensä artisti sai jo lapsuudessaan. Musiikilliset vaikutteet PM on saanut ensisijaisesti amerikkalaisesta trapista, mutta tulokkaan omaa materiaalia ei silti kannata lokeroida mihinkään tiettyyn soundiin.
Ensimmäisellä kappaleellaan PM käsittelee autenttisuuden puutetta valtavirtamusiikin sisällä. KMK Entertainmentin visiona onkin näyttää alueen nuorille että omaehtoinen musiikin julkaiseminen on mahdollista ilman isompien toimijoiden vetoapua ja puuttumista sisältöön.
PM:n lisäksi KMK:n rosteriin kuuluu muitakin artisteja, mutta nimet julkistetaan vasta myöhemmin kun musiikin julkaiseminen tulee ajankohtaiseksi. Lisää on todennäköisesti tiedossa jo tässä kuussa, ja osa tulevista julkaisuista laitetaan YouTuben ohella myös Spotifyyn.
Stepbackin videon näet alta. Visuaaleista vastaa Asko Keinonen, joka on aiemmin tehnyt videoita muun muassa Lukas Leonille ja Arekselle.