Beyoncé ja Levi’s yhdistävät voimansa uudessa ”Reiimagine”-kampanjassa, jossa pop-tähti tuo naisnäkökulman Levi’sin ikoniselle denim-muodille.
Levi’s on julkistanut uuden kampanjan REIIMAGINE, jossa maailmanlaajuinen supertähti Beyoncé toimii pääosassa. Kampanja on saanut inspiraationsa Levi’s-brändin perinnöstä ja Beyoncén visionäärisestä otteesta taiteeseen ja kulttuuriin. Kampanja pyrkii tuomaan ikoniset Levi’s-mainokset nykyaikaan ja esittelee Beyoncén uudessa valossa.
Kampanjaan liittyy myös kappale LEVII’S JEANS, joka on osa Beyoncén ylistettyä albumia COWBOY CARTER, jossa hän tutkii ja määrittelee uudelleen amerikkalaista kulttuuria. Kappale on kunnianosoitus denimin roolille osana amerikkalaista tyyliä, jota Beyoncé itse kuvailee ”yhtenä täydellisimmistä amerikkalaisen kulttuurin symboleista.”
Lue myös: Rihanna on Diorin uusi kasvo – ikoninen J’adore-hajuvesi saa uuden lähettilään
Klassikoiden uudelleentulkintaa
Kampanjaan liittyy useita osia, joista ensimmäinen ammentaa vaikutteita Leviksen vuoden 1985 Launderette-mainoksesta, joka nosti I Heard It Through the Grapevine -kappaleen takaisin Billboard-listoille. Uudessa versiossa Beyoncé astuu keskiöön, juhlistaen Leviksen historiaa itsensä ilmaisemisen välineenä – tuotemerkkinä, jota ovat käyttäneet niin kulttuurin muokkaajat kuin ikonitkin.
Kampanjan elokuvallinen maailma on toteutettu Emmy-palkitun kuvaajan Marcell Révin toimesta, ja sen on ohjannut tunnettu ohjaaja Melina Matsoukas. Lisäksi kampanjan visuaalisen sisällön on kuvannut valokuvaaja Mason Poole. Hänen otoksensa lisäävät Beyoncén ikonisten Levi’s-kuvien joukkoon, johon kuuluvat jo legendaariset nimet kuten Marlon Brando ja Marilyn Monroe.
Uudistumisen voima
Levi Strauss & Co.:n globaalin markkinoinnin johtaja Kenny Mitchell painottaa kampanjan tarkoitusta.
– Levi’s®-brändi on aina ollut epävirallinen univormu niille, jotka tavoittelevat parempaa tulevaisuutta. Beyoncén kanssa luotu kampanja ilmentää uudistumisen voimaa ja auttaa meitä yhdistymään faneihimme uusilla tavoilla sekä tukemaan naisten liiketoiminnan kasvua.
Kampanjan virallinen lanseeraus alkoi syyskuun 30. päivä, jolloin suurkaupunkien julkisilla paikoilla ympäri maailmaa esitettiin digitaalista ulkomainontaa, herättäen suurta kiinnostusta. Beyoncén kanssa toteutettu kampanja on näkyvästi esillä muun muassa San Franciscossa, Houstonissa, Chicagossa, New Yorkissa, Atlantassa, Pariisissa, Lontoossa ja Berliinissä.
Lue lisää päivän ajankohtaisimmista musiikkiuutisista ja pysy ajan tasalla!